22 Kasım 2013 Cuma

BALYOZ İFTİRASI’NIN KURBANLARINDAN OLAN ALBAYLARLA MEKTUPLAŞIYORUM….

Sayın Yılmaz Özdil’in başlattığı mektup kampanyasına bende katıldım. Madem bu ülkenin bir ferdiyim, madem  askerler bizim vatanımız  ve bizler  için  iğrenç iftira tuzakları ile bu durumlara düştüler o zaman bende üstüme düşen görevi yapmalıyım ve onlara yalnız olmadıklarını bir kez daha hatırlatmam gerektiğine  inandığım için mektuplaşmaya karar verdim.


Maltepe Askeri Cezaevinde İFTİRA’YA kurban giden VATAN SEVER hangi albaydan mektup gelecek diye merak için deydim ve dün mektubum elime geçti.  Yolda görsem bile   tanımadığım adını dahi bilmediğim ama tek gayesinin bu ülkeye  hizmet etmek olduğuna inandığım ve sırf bu yüzden cezalandırılmaya,itibarsızlaştırılmaya çalışıldığını ,yok edilmek istenildiğine inandığım birinden mektup beklemenin ve o mektubu alıp okumanın buruk ama bir o kadarda çok değerli  tarifsiz  duygusu oluyor.

Mektubun okuduğumuz gazete  haberlerden tek farkı empati duygusunun otomatik olarak işlemeye başlaması.

Yani öyle uzaktan değil özlemin, kırgınlıkların, hasretin ta derinliklerine ulaşıyor ve  o acıyı yaşayanların buruk hikayelerin de yol alıyorsunuz. 

Bana mektup yazan D.İsmet ÇINKI –Hava Kurmay Kıdemli Albay. Tesadüftür ki oda eski fatihliymiş okuduğu ilkokul ve ortaokulun adını da yazmış, yarın o ilkokul ile orta okulunun resmini çekip mektubumun cevabın da  kendisine göndereceğim.  Ekte bana gelen mektubu okuyabilirsiniz.

Amaçları sadece ülkeye hizmet etmek olan ŞEREFLİ TSK mensuplarının ve onların ailelerinin  iftiralar sonucu düştükleri durumu bir kez daha içime sindiremedim. Bu duruma neden olanlara, bunlara çanak tutanlara ve bile bile sırf menfaatleri için ses çıkarmayıp sessizlikleriyle onaylayanlara binlerce defa lanet  okudum.


Şayet sizlerde bizlerden saklanmaya çalışılan yalan, dolan, iftira davaları ile ilgili gerçekleri birinci ağızlardan öğrenmek isterseniz  ;
BALYOZ MAĞDURU KURMAY ALBAYLAR  
GENERAL NURETTİN  BARANSEL KIŞLASI
MALTEPE ASKERİ CEZAEVİ
MALTEPE /İSTANBUL  adresine bir mektup göndermeniz yeterli. 

Gerçekler sadece bir mektup kadar sizlere yakın.

Mektup sayısı 100.00 geçmiş durumda mektubunuza cevap geç gelirse benim gibi  sakın telaşa düşmeyin muhakkak cevap gönderiyorlar.

İLAHİ ADALETTE ZAMAN AŞIMI YOKTUR!
Bir gün ama bir gün muhakkak hak yerinin bulacağına inanıyorum…..


BU VATAN BİZİM

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE